× هدیه نوروزی 15% تخفیف و یک تقویم دیواری رایگان تا 14 فروردین برای سفارشات بالای 300 هزار

سفارش آنلاین چاپ عکس

سفارش-انلاین-چاپ-عکس، سفارش-آنلاین-چاپ-عکس-اصفهان، چاپ-عکس-اصفهان، سفارش-آنلاین، عکس-نایت، چاپ، انلاین-عکس

سفارش آنلاین چاپ عکس یکی از مواردی است که در حال حاضر مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است. به بیان دیگر، با پیشرفت‌های بسیار زیادی که امروزه در عرصۀ تکنولوژی صورت پذیرفته است و تغییر رفتارهای افراد، به دنبال این پیشرفت، سفارش آنلاین در بسیاری از حوزه‌ها مورد توجه فراوانی قرار گرفته است.

از طرفی، از زمان اختراع دوربین عکاسی تا کنون، بسیاری از افراد دوست دارند، خاطره‌های به یادماندنی خود را در قاب‌هایی زیبا ثبت نموده و از این طریق یاد و خاطرۀ آن لحظات را برای همیشه در ذهن خود ماندگار سازند. از این رو، همیشه چاپ عکس مورد توجه بسیاری از ما بوده و هست.

در این مقاله قصد داریم با شما عزیزان در مورد سفارش آنلاین چاپ عکس و مزایایی که «عکس نایت» در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد، صحبت کنیم.

کمی بیش‌تر در مورد سفارش آنلاین چاپ عکس بدانیم...

اصلاً چرا باید عکس‌های خود را چاپ کنیم؟!

شما هیچ‌گاه نمی‌توانید ارزش یک عکس چاپ شده را با حتی هزاران فایل عکس در تلفن‌های همراهتان مقایسه کنید. در واقع، همۀ ما شاید چندین هزار عکس داشته باشیم ولی یک آلبوم تصاویر بیش‌تر نداریم که اتفاقاً باارزش‌ترین تصاویرمان هم، در دل همین آلبوم یافت می‌شوند.

پس تا این‌جا می‌توان این نکتۀ مهم را برداشت کرد که همۀ ما دوست داریم، عکس‌های مهم و ارزشمندمان را چاپ کرده و آن‌ها را برای همیشه نگه داریم.

سفارش آنلاین چاپ عکس

چرا عکس‌هایمان را خودمان چاپ نکنیم؟!

یکی از پرسش‌هایی که همیشه توسط افراد، آن هم در ارتباط با موارد مختلف مطرح می‌شود این است که چرا فلان کار را به جای سفارش به شخص دیگر خودمان انجام ندهیم؟! پاسخ به این پرسش در بسیاری از حوزه‌ها به وضوح مشخص است که حوزۀ چاپ عکس هم جزو همین موارد است.

اگر ما بخواهیم عکس‌هایمان را خودمان چاپ کنیم، نیاز به ابزارآلات و محیط مخصوص برای این کار داریم و به همین خاطر انجام چنین کاری در منزل هم هزینۀ بسیار زیادی را برای ما در بر خواهد داشت و هم زمان زیادی را از ما تلف خواهد کرد. پس می‌توان این کار را به مجموعه‌های متخصص واگذار نمود و با صرف هزینه‌های بسیار کم‌تر و از بین بردن اتلاف وقت، به نتیجۀ دلخواه رسید.

و اما چرا سفارش آنلاین چاپ عکس؟!

همۀ ما به این مهم واقفیم که امروزه با گسترش تکنولوژی، تقریباً تمامی مشاغل به سمت خدمات آنلاین حرکت کرده‌اند. از سفارش غذا و لباس و لوازم خانگی گرفته تا تهیۀ بلیط هواپیما، قطار و حتی تاکسی‌های اینترنتی. این تغییر در سبک زندگی تا جایی پیش رفته که بسیاری از ما برای ساده‌ترین نیازهای روزانه نظیر خرید نان و مایحتاج منزل و... هم به سفارش آنلاین روی می‌آوریم.

همۀ موارد بالا به این امر اشاره دارند که مشاغل و شرکت‌های مختلف سعی دارند در بازار رقابت با سایرین، بهترین کیفیت را در کم‌ترین زمان و به راحت‌ترین شکل ممکن ارائه نمایند؛ و این یعنی رعایت سه فاکتور مهم (کیفیت، زمان، سهولت در دسترسی) که تقریباً فرمول موفقیت برای هر مجموعه‌ای است.

حوزه چاپ عکس هم از این قاعده مستثن نبوده  و اینبار شما هر عکسی را با هر اندازه‌ای که دوست دارید و با اعمال هرگونه اِفِکت و یا طراحی دلخواهی، چاپ یا تخته شاسی کنید. به بیان بهتر و ساده‌تر، در حال حاضر شما می‌توانید هر کاری را که عکاسی‌ها یا لابراتوار‌های چاپ عکس انجام می‌دهند، از منزلتان با چند کلیک ساده انجام دهید؛ حتی برای سفارش عکس‌های ۳x۴!

چرا که امروزه با وجود دوربین‌های حرفه‌ای که بر روی گوشی‌های هوشمند همگی ما تعبیه شده است، هر کدام از ما، به یک عکاس با سلیقه و دارای ایدئولوژی شخصی تبدیل شده‌ایم. و این مورد می‌تواند به ما کمک کند تا عکس‌های خاطره‌انگیزی بگیریم که برایمان قابلیت رقابت با هر عکسی که توسط یک عکاس حرفه‌ای با دوربین‌ها و لنزهای حرفه‌ای تهیه شده را داشته باشد. چرا که یکی از فاکتورهای مهم در هر عکس، حسی است که ما از آن عکس دریافت می‌کنیم و چه کسی بهتر از خودمان می‌تواند این حس زیبا را ایجاد نماید؟

پس تا این جا متوجه شدیم که سفارش آنلاین چاپ عکس این قابلیت را دارد که بهترین کیفیت را در قبال صرف هزینه و زمان بسیار اندک در اختیار ما قرار داده و ما را به نتیجۀ دلخواهمان برساند. حال در ادامه می‌خواهیم از مزایایی صحبت کنیم که عکس نایت در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد و سبب اعتماد چندین سالۀ شما مشتریان ارجمند و برتری مجموعۀ ما گردیده است.

مزایای عکس نایت برای سفارش آنلاین چاپ عکس

در این بخش قصد داریم شما عزیزان را با خدماتی که عکس نایت در اختیارتان قرار می‌دهد، آشنا کنیم.

چاپ عکس با بهره‌مندی از تکنولوژی فوتوشیمی

تکنولوژی فوتوشیمی برای چاپ عکس در حقیقت شبیه همان روش سنتی چاپ عکس از روی نگاتیو می باشد که تصویر با استفاده از تابش نور بر روی کاغذ حساس به نور بر روی کاغذ شکل می بندد. امروزه فرایند سنتی چاپ عکس درون ماشین های تمام اتوماتیک که به همین منظور طراحی و ساخته شده اند انجام میگیرد.

مزیت اصلی چاپ عکس به روش فوتوشیمی بر خلاف چاپ دیجیتال یا همان پرینت عکس، ماندگاری و کیفیت بالای عکس چاپ شده در این روش است. به همین دلیل بیشتر عکاسان و طراحان حرفه ای ترجیح می دهند نتیجه نهایی کار خود را با این روش چاپ کنند. این روش همچنین به دلیل ماندگاری بالا گزینه مناسبی برای ثبت خاطرات شما می باشد.

شما می توانید بر اساس کاربرد و یا کیفیتی که مد نظرتان است نوع کاغذ خود را از بین یکی از چهار نوع کاغذ چاپ عکس موجود در لابراتوار نایت انتخاب و سفارش چاپ عکس دهید. برای آگاهی از ویژگی ها و تفاوت انواع کاغذ عکس می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

مقایسه چاپ عکس لابراتوار نایت و چاپ دیجیتال (پرینت عکس)
چاپ عکس ما به روش فوتوشیمی چاپ دیجیتال (پرینت عکس)
ماندگاری بالا ماندگاری پایین
کیفیت چاپ بالا کیفیت در دستگاه های مختلف متفاوت
قابل شستشو در برابر رطوبت تغییر رنگ می دهد
ضد خش و اثر انگشت آسیب پذیر
عمق رنگ ۳۲bit عمق رنگ ۱۲bit
به نسبت ماندگاری و کیفیت بالا قیمت بسیار اقتصادی قیمت پایین
چاپ یکپارچه بدون نیاز به لمینت بعد از چاپ لمینت و یا سلفون می شود که بعد از مدتی جدا می شوند

 

ارسال رایگان

عکس نایت برای کاربرانی که سفارش عکس خود را به صورت آنلاین ثبت می‌کنند، امکان ارسال رایگان را با شرایط زیر قرار داده است:

ارسال رایگان در محدوده

سفارشاتی که مجموع خرید شما بالای ۵۰ هزار تومان باد در محدوده بصورت رایگان و به وسیله پیک مخصوص لابراتوار نایت ارسال می گردد. زمان ارسال این سفارشات صبح ها از ۱۰ الی ۱۴ و بعدازظهرها از ۱۷ الی ۲۰ در روزهای غیر تعطیل می باشند.

جهت مشاهدۀ نقشۀ محدوده می‌توانید به ارسال رایگان سفارشات عکس نایت مراجعه نمایید.

ارسال رایگان خارج محدوده و در شهر اصفهان

سفارشاتی که قیمت نهایی آن ها از ۱۵۰ هزار تومان بالاتر باشد، به صورت رایگان و با استفاده از سرویس اسنپ باکس در اسرع وقت پس از آماده‌سازی و بسته‌بندی سفارش ارسال می‌گردند. عکس نایت سعی می‌کند سفارشات خارج محدوده را در اسرع وقت و در همان روز ثبت سفارش با توجه به ساعات کاری مجموعه ارسال نماید.

ارسال رایگان برای شهرستان ها و استان های دیگر

روش ارسال برای سایر استان‌ها و شهرستان‌ها پست پیشتاز می‌باشد. کاربرانی که مجموع سفارش آن ها از ۲۵۰ هزار تومان بالاتر می‌باشد، هزینه ای بابت ارسال پستی پرداخت نمی‌کنند و سفارشات آن ها بصورت رایگان برایشان ارسال می‌گردد.

سایر مزایای مهم و کاربری عکس نایت

از جمله مهم‌ترین مزایای دیگری که عکس نایت در اختبار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد، می‌توان به تضمین کیفیت چاپ، پشتیبانی آنلاین و تضمین بازگشت وجه و تحویل فوری و آنی اشاره نمود.

دسته بندی: 
مطالب مرتبط: 

logo-samandehi

تلگرام پشتیبانی