× هدیه نوروزی 15% تخفیف و یک تقویم دیواری رایگان تا 14 فروردین برای سفارشات بالای 300 هزار

چاپ عکس

ایده‌های جذاب چاپ عکس

 در دنیای امروز، امکاناتی در اختیار همه ما قرار گرفته که باعث شده بتوانیم خاطرات خودمان را در قالب‌های جذاب گوناگون ثبت نماییم. به عنوان مثال می‌توان به اینستاگرام، فتوبوک‌ها، قاب عکس‌های دیواری و... اشاره نمود. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با روش‌های جذاب و خلاقانه چاپ عکس در برخی از این محیط‌ها آشنا کنیم؛ پس تا آخر مقاله با نایت عکس همراه باشید.

ایده‌های جذاب چاپ عکس‌های اینستاگرام

برای اینکه عکس های اینستاگرام شما جذاب تر شود چند پیشنهاد برای شما داریم :

سفارش-انلاین-چاپ-عکس، سفارش-آنلاین-چاپ-عکس-اصفهان، چاپ-عکس-اصفهان، سفارش-آنلاین، عکس-نایت، چاپ-عکس-فوری، چاپ، انلاین-عکس، چاپ-فوری-عکس

چاپ عکس در زبان عامیانه یعنی منتقل کردن تصویر گرفته شده یا ساخته شده بر روی کاغذ چاپ را چاپ عکس می گویند.

حال پس از متوجه شدن مفهوم چاپ عکس به دو بحث خیلی مهم در چاپ می رسیم یکی چاپ افست یکی چاپ دیجیتال و باید بدانید که هر کدام برای چه اموری استفاده می شوند.

چاپ افست بیشتر برای کار های پر تیراژ استفاده میشود به دلیل اینکه ارزان تر از چاپ دیجیتال در می آید البته در صورت تیراژ بالا در تیراژ های پایین از چاپ دیجیتال گران تر می شود و البته چاپ افست زمان بر نیز می باشد.

چاپ دیجیتال برای کار های سریع تر و کم تعداد استفاده می شود و در کل تعداد در هزینه تمام شده آن تاثیری ندارد اما برای افرادی که کارشان را زود تر و فوری تر لازم دارند گزینه مناسب تری است.

سفارش-انلاین-چاپ-عکس، سفارش-آنلاین-چاپ-عکس-اصفهان، چاپ-عکس-اصفهان، سفارش-آنلاین، عکس-نایت، چاپ-عکس-فوری، چاپ، انلاین-عکس، چاپ-فوری-عکس

چاپ عکس معمولا با بهره‌گیری از مرغوب‌ترین نوع کاغذ (بهترین نوع کاغذ فوتو گلاسه) برای ‏چاپ عکس‌ها در بهترین کیفیت از نظر رنگ و رزولوشن و با ماندگاری بسیار بالا به کار می‌رود. ‏کاغذ فتوگلاسه به دلیل کوتینگ ژلاتین و روکش صیقلی خود بهترین کیفیت را برای عکس چاپ ‏شده ایجاد می‌کند.‏ 

این نوع چاپ برای چاپ حرفه‌ای عکس در نمایشگاه‌های عکاسی، مسابقات معماری، ارائه نقاشی‌ها ‏با ریزترین جزئیات و به طور کلی حرفه‌‌ای‌ترین ارائه‌ی تصویری عکس‌ها، نقاشی‌ها و طرح‌های ‏گرافیکی به کار می‌رود.‏ 

سفارش-انلاین-چاپ-عکس، سفارش-آنلاین-چاپ-عکس-اصفهان، چاپ-عکس-اصفهان، سفارش-آنلاین، عکس-نایت، چاپ، انلاین-عکس

در گذشته مفهوم عکس فقط و فقط به شکل چاپ شده برای مردم قابل فهم بود و اصلا عکسی وجود نداشت که چاپ نشده باشد. پس از آمدن دوربین های دیجیتال و قابلیت مشاهده عکس ها در نمایشگر ها معنی و مفهوم کلمه عکس هم تغییر کرد.

تاریخچه عکس و عکاسی به سالیان خیلی دور تر باز میگردد و ذکر این جمله خالی از لطف نیست که عکاسی و هدیه ای از نور به ما می باشد و به طور کلی اگر نور نبود نتها عکس بلکه رنگ و تصویر و بینایی هیچ معنایی نداشت.

در ادامه به این موضوع می پردازیم که از چه زمان بشر توانست نور را بر روی کاغذ به شکل تصاویر در بیاورد و از چه زمانی چاپ عکس اختراع شد.

سفارش-انلاین-چاپ-عکس، سفارش-آنلاین-چاپ-عکس-اصفهان، چاپ-عکس-اصفهان، سفارش-آنلاین، عکس-نایت، چاپ، انلاین-عکس

سفارش آنلاین چاپ عکس به شم این امکان را می‌دهد تا علاوه بر بهره‌مندی از مزایای فوق‌العاده عکس نایت، در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

چرا عکسها را چاپ کنیم؟

ما به عنوان یک جامعه اکنون بیش از هر زمان دیگری عکس تولید می کنیم و تعداد کل عکس ها فراتر از تصور است. تخمین زده می شود امسال، میلیاردها فرد مجهز به گوشی هوشمند، حدود ۱.۲ تریلیون عکس بگیرند. بسیاری از آن ها در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته خواهند شد اما بسیاری دیگر از آن ها به سادگی به فراموشی سپرده می شوند. چند سلفی خوب از یک شب جمعه پیش روی شما قرار می گیرد اما به ندرت پیش می آید که آن ها وارد دنیای فیزیکی شوند و بیت های آن ها در قالب جوهر قرار گرفته و تصویری روی کاغذ، بوم، چوب یا فلز به وجود آورد.

پاسپارتو چیست

قاب عکس ها همیشه و در همه خانه ها حضور دارند و به نوعی نگهدارنده خاطرات و گذشته ما هستند . امروزه قاب عکس ها می توانند کاربرد های متنوع تری نسبت به گذشته داشته باشند. اما در این میان در صنعت قاب و عکس همانند دیگر صنایع اصطلاحاتی اختصاصی وجود دارد. یکی از این اصطلاحات کاربردی پاسپارتو است. در این مقاله  در مورد اینکه پاسپارتو چیست توضیحاتی خواهیم داد و انواع پاسپارتو  و هر آنچه لازم است درباره پاسپارتو بدانید را بیان می کنیم .پس با ما همراه باشید .

اجازه ندهید عکس‌هایتان در قبرستان دیجیتال بمیرند

از آن‌جا که همگی شیفتۀ عکس‌های دیجیتال شده‌ایم، عکس‌های چاپی کمیاب شده‌اند و به همین دلیل دارا بودن آن‌ها نیازمند توجه بیشتری است.

عکس‌ها فقط برای ۲۴ ساعت در فیس‌بوک و اینستاگرام دیده می‌شوند و بعد ناپدید می‌گردند. بعد یک عکس دیگر می‌گیرید و آن‌ را به اشتراک می‌گذارید و این چرخه ادامه می‌یابد.

انواع کاغذ چاپ عکس

چاپ عکس هم مثل هر فرآیندی یک مثلث جذاب برای خودش دارد ! عکس دیجیتال ، تجهیزات چاپ و کاغذ عکس سه راس این مثلث هستند. اینکه در عکاسی از کاغذ چه استفاده ای میشود و کاغذ عکاسی چیست موضوعیست که در این مقاله به آن می پردازیم. همچنین با انواع چاپ عکس در عکاسی ، جنس کاغذ عکاسی و انواع کاغذ چاپ عکس آشنا خواهیم شد.

logo-samandehi