× هدیه نوروزی 15% تخفیف و یک تقویم دیواری رایگان تا 14 فروردین برای سفارشات بالای 300 هزار

تفاوت چاپ عکس ما و چاپ دیجیتال (پرینت عکس)

امروزه شما عکس های دیجیتالی خود که با موبایل های هوشمند، تبلت و یا دوربین های حرفه ای خود گرفته اید را به روش های مختلفت می توانید چاپ کنید. ولی یکی از بهترین و ماندگارترین روش ها، چاپ عکس با تکنولوژی فوتوشیمی است که در این روش عکس بر روی کاغذ حساس به نور نقش می بندد و برای همیشه بر روی کاغذ عکاسی حک می شود.

چاپ عکس در لابراتوار نایت به روش فوتوشیمی و بر روی کاغذ های حساس به نور (کاغذ عکاسی) مرغوب و به وسیله دستگاه های حرفه ای چاپ عکس تولیدی شرکت نوریتسو ژاپن (NORITSU) صورت می گیرد.

تکنولوژی فوتوشیمی برای چاپ عکس در حقیقت شبیه همان روش سنتی چاپ عکس از روی نگاتیو می باشد که تصویر با استفاده از تابش نور بر روی کاغذ حساس به نور بر روی کاغذ شکل می بندد. امروزه فرایند سنتی چاپ عکس درون ماشین های تمام اتوماتیک که به همین منظور طراحی و ساخته شده اند انجام میگیرد.

دستگاه چاپ عکس نایت

مزیت اصلی چاپ عکس به روش فوتوشیمی بر خلاف چاپ دیجیتال یا همان پرینت عکس، ماندگاری و کیفیت بالای عکس چاپ شده در این روش است. به همین دلیل بیشتر عکاسان و طراحان حرفه ای ترجیح می دهند نتیجه نهایی کار خود را با این روش چاپ کنند. این روش همچنین به دلیل ماندگاری بالا گزینه مناسبی برای ثبت خاطرات شما می باشد.

شما می توانید بر اساس کاربرد و یا کیفیتی که مد نظرتان است نوع کاغذ خود را از بین یکی از چهار نوع کاغذ چاپ عکس موجود در لابراتوار نایت انتخاب و سفارش چاپ عکس دهید. برای آگاهی از ویژگی ها و تفاوت انواع کاغذ عکس می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

مقایسه چاپ عکس لابراتوار نایت و چاپ دیجیتال (پرینت عکس)
چاپ عکس ما به روش فوتوشیمی چاپ دیجیتال (پرینت عکس)
ماندگاری بالا ماندگاری پایین
کیفیت چاپ بالا کیفیت در دستگاه های مختلف متفاوت
قابل شستشو در برابر رطوبت تغییر رنگ می دهد
ضد خش و اثر انگشت آسیب پذیر
عمق رنگ ۳۲bit عمق رنگ ۱۲bit
به نسبت ماندگاری و کیفیت بالا قیمت بسیار اقتصادی قیمت پایین
چاپ یکپارچه بدون نیاز به لمینت بعد از چاپ لمینت و یا سلفون می شود که بعد از مدتی جدا می شوند

 

logo-samandehi