× هدیه نوروزی 15% تخفیف و یک تقویم دیواری رایگان تا 14 فروردین برای سفارشات بالای 300 هزار

راهنمای سفارش آنلاین چاپ

۱) وارد حساب خود شوید

در مرحله اول باید وارد صفحه سفارش آنلاین چاپ عکس شوید. ابتدا برای اینکه بتوانید عکس های خود را آپلود کنید باید وارد حساب خود شوید و یا در سایت عکس نایت ثبت نام کنید.

۲) مشخصات کاغذ و شاسی را انتخاب کنید

خوب! حال که وارد حسابتان شدید اندازه کاغذ چاپ و نوع کاغذ مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر تفاوت کاغذهای مختلف چاپ را نمی دانید نگران نباشید می توانید در این مقاله با انواع کاغذ چاپ و تفاوت آن ها آشنا شوید. در این مرحله همچنین می توانید برای عکس خود شاسی انتخاب کنید.

۳) آپلود عکس(ها)

حال که نوع کاغذ و اندازه را مشخص کردید می توانید عکس یا عکس هایی که می خواهید با این مشخصات چاپ شوند را آپلود کنید. پس از انتخاب عکس ها دکمه بارگذاری را بزنید!

۴) افزودن به سبد چاپ

پس از آپلود کردن عکس ها وقت اضافه کردن عکس ها به سبد چاپ است. (حال که این عکس ها به سبدتان اضافه شد اگر عکس های دیگری دارید که می خواهید با اندازه و نوع کاغذ دیگری چاپ شود دوباره همانند مرحله ۲ و ۳ عمل کنید)

۵) انتخاب تعداد سری چاپ

حال می توانید با استفاده از لینک سبد چاپ من موجود در منوی بالای صفحه وارد سبد خود شوید محتویات سبد خود را مشاهده کنید و اقداماتی از قبیل تغییر تعداد سری چاپ هر عکس و یا حذف یک عکس را انجام دهید.

۶) تکمیل سفارش

برای تکمیل سفارش خود هم می توانید از لینک سریع موجود در منوی بالا استفاده کنید و هم از دکمه موجود در سبد چاپ.

در صفحه تکمیل سفارش می توانید نحوه ارسال سفارش خود انتخاب کنید و اگر آدرسی متفاوت از آدرس وارد شده در هنگام ثبت نام دارید را وارد کنید. همچنین اگر توضیحاتی دارید که می خواهید آن را با متخصصین چاپ ما در میان بگذارید می توانید آن را در قسمت توضیحات مشتری پیغام بگذارید و در نهایت وارد صفحه پرداخت شوید و سفارش خود را نهایی کنید.

پس از نهایی کردن سفارش شما اس ام اسی که حاوی شماره سفارش شما است دریافت می کنید و سفارش شما وارد مرحله چاپ می شود و پس از آماده شدن چاپ شما با شما تماس می گیریم.

logo-samandehi