× هدیه نوروزی 15% تخفیف و یک تقویم دیواری رایگان تا 14 فروردین برای سفارشات بالای 300 هزار

آموزش ۲۱ ژست عکاسی برای خانم ها - قسمت دوم

آموزش ژست عکاسی برای دختران و خانم ها

در این مقاله قسمت دوم آموزش ژست عکاسی برای خانم ها را خواهیم داشت، با ما همراه باشید.

۱- برای شروع یک ژست خیلی ساده و عالی که مدل را لاغرتر نشان می دهد. در این ژست مدل باید همزمان چانه اش را به جلو بکشد و به آرامی به سمت پایین شیب دهد و شانه اش را کمی بالا نگه دارد. به طوری که بین چانه و شانه فاصله ی کمی وجود داشته باشد.

آموزش ژست عکاسی خانم ها

۲- بیشتر ژست های خوب جزء ژست های ساده هستند. برای مدل های خانم تکیه وزن بدن روی یک پا و چرخاندن بدن به شکل حرف S یک ژست ساده و عالی برای شروع است.

ژست عکاسی بانوان عکس نایت

۳- روشی زیبا جهت بکارگیری دیوار برای ژست پرتره. در این يست مدل باید به آرامی یک سطح عمودی را با دستان خود لمس کند.

آموزش ژست عکاسی بانوان

۴- اگر مدل شما موهای بلندی دارد سعی کنید آنها را در حرکت نشان دهید. از مدل بخواهید تا سر خود را در جهت دلخواه بچرخاند به طوری که موهای وی به همان امتداد به حرکت خود ادامه دهند. سرعت های شاتر متفاوت را امتحان کنید تا موهای وی کاملا فریز شوند و در حال حرکت بلور یا مات نباشند.

ژست عکاسی دختران

۵- این ژست بسیار مناسب جهت نشستن روی تخت یا مبل می باشد. برای ایجاد عمق موضوعی مدل می تواند یک فنجان قهوه را در دست بگیرد به طوری که انگار دارد دستان خود را گرم نگه می دارد.

آموژش پوز عکاسی خانم

۶- یک ژست خیل خوب با احساس دنجی. بسیار مناسب عکاسی داخل و زمانی که مدل روی مبل نشسته است.

آموزش عکاسی ژست عکاسی

۷- یک ژست متفاوت دیگر برای حالتی که مدل روی مبل نشسته است.

ژست عکاسی

۸- یک ژست خیلی جذاب برای حالتی که مدل روی زمین نشسته است. از زوایای مختلف عکاسی کنید، برای مثال به آرامی اطراف مدل حرکت کنید و ارتفاعی که عکس میگیرید را تغییر دهید.

ژست عکاسی دخترانه

۹- ژست های نشسته به شات های ساده و معمولی محدود نمی شوند. از استفاده از حالت های رسمی تر برای عکاسی از مدل در حالت نشسته نحراسید.

ژست عکاسی دخترانه

۱۰- بر طبق برخی قوانین زبان بدن دست ها و پاهای جمع نشانه خوبی محسوب نمی شوند. حتی اگر این قوانین بسیار شایع باشد دلیل بر درست بودن آن ها نیست. عکس هایی که به صورت دست به سینه گرفته می شوند احساس ناخوشایندی ندارند و در بسیاری از موارد احساس خوبی را القا می کنند.

ژست عکاسی دخترانه

۱۱- نیازی نیست تا مدل شما دست های خود را در حال خیلی خاص و ویژه ای قرار دهد. گاهی خیلی خوب است اگر مدل دست هایش را آزادانه در طرفین خود رها کند. این قانون برای پاها نیز صادق است، بدون اغراق تنها چیزی که نیاز است تکیه وزن بدن بر روی یکی از پاها می باشد.

ژست عکاسی دخترانه عکس نایت

۱۲- یک نمونه دیگر برای عکس تمام قد از مدل. قرار دادن دستان و یا شصت دست ها تا حدی در جیب کناری نیز مطلوب است.

ژست عکاسی خانم عکس نایت

۱۳- یک ژست بسیار عالی برای فصل تابستان. از مدل بخواهیدکفشهایش را در بیاورد و به آرامی قدم بزند. شما نیز به آرامی با او قدم بردارید و عکستان را از عقب بگیرید.

ژست عکاسی آموزش

۱۴- قرار دادن دست ها در پشت ژست غیر معمول ولی باز یرا پدید می آورد. در این حالت می توانید از مدل بخواهید همینطور که ایستاده به دیواری تکیه دهد.

آموزش ژست عکاسی زنانه

۱۵- یک ژست بسیار ساده و زیبا برای یک پرتره رسمی. مدل باید کمی به طرفین بچرخد، سر کمی به پایین و رو به جلو به سمت دوربین حرکت کند.

ژست عکاسی زنانه عکس نایت

۱۶- قرار دادن دو دست در اطراف کمر یک ژست فوتوژنیک را پدید می آورد. این حالت هم برای عکس های تمام قد و هم برای عکس نیمتنه مناسب است.

ژست عکاسی برای زنان

۱۷- استفاده از یک وسیله بلند برای اینکه سوژه یک دست خود را روی آن قرار دهد و به آرامی بدن خود را به آن تکیه دهد ژستی رسمی و در عین حال آزاد و با دید مثبت ایجاد می کند.

ژست عکاسی زنانه

۱۸- نشستن بر لبه یک شی می تواند یک ژست بسیار عالی دیگر باشد. این ژست هم برای عکاسی داخل و هم برای عکاسی خارجی در شهر مناسب و خلاقانه است.

ژست عکاسی خانم ها

۱۹- ژستی بسیار عالی زنانه و شیک برای عکس تمام قد که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

ژست عکاسی دخترانه

۲۰- یک ژست دشوار، زیرا نشان دادن حرکت مدل ساده نیست. اما اگر به درستی انجام شود بسیار شیک و یک عکس هوشمندانه و خلاق خلق می کند.

ژست عکاسی خانم ها عکس نایت

۲۱- یک ژست دوست داشتنی که در آن مدل به فنس یا نرده های پل تکیه می دهد. عکاسی از کنار سوژه با دیافراگم باز عکسی با میدان محدود و پس زمینه مات خوبی را نتیجه می دهد.

ژست عکاسی برای خانم ها و دختران

اگر این مقاله برای شما جالب و موثر بود لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دسته بندی: 
مطالب مرتبط: 

logo-samandehi

تلگرام پشتیبانی