× هدیه نوروزی 15% تخفیف و یک تقویم دیواری رایگان تا 14 فروردین برای سفارشات بالای 300 هزار

لیست قیمت چاپ عکس

لیست قیمت چاپ عکس - کاغذ براق و مات(لاستر)
 
اندازه عکس قیمت چاپ عکس (تومان) قیمت چاپ عکس روی شاسی (تومان)
شاسی ۸ میلیمتری شاسی ۱۶ میلیمتری
چاپ عکس پولاروید ۷۰۰۰ -- --
براق و مات - ۱۰×۱۰ ۶۵۰۰ ۱۳۵۰۰ --
براق و مات - ۱۰×۱۵ ۷۰۰۰ ۱۴۰۰۰ ۱۴۴۰۰
براق و مات - ۱۳×۱۸ ۱۵۰۰۰ ۲۸۰۰۰ ۲۷۵۰۰
براق و مات - ۱۶×۲۱ ۱۷۵۰۰ ۳۱۰۰۰ ۲۹۸۰۰
براق و مات - ۲۰×۲۵ ۳۵۰۰۰ ۶۱۰۰۰ ۵۹۰۰۰
براق و مات - ۲۰×۳۰ ۳۷۰۰۰ ۶۸۰۰۰ ۶۷۵۰۰
براق و مات - ۲۴×۳۰ ۴۸۰۰۰ ۸۴۰۰۰ ۸۲۰۰۰
براق و مات - ۳۰×۳۰ ۵۹۰۰۰ ۸۶۰۰۰ ۱۰۱۰۰۰
براق و مات - ۳۰×۴۰ ۶۳۰۰۰ ۹۹۰۰۰ ۱۱۵۵۰۰
براق و مات - ۳۰×۴۵ ۷۰۰۰۰ ۱۰۸۰۰۰ ۱۲۶۰۰۰
براق و مات - ۳۰×۵۰ ۷۷۰۰۰ ۱۱۲۰۰۰ ---
براق و مات - ۳۰×۶۰ ۸۸۰۰۰ ۱۳۰۰۰۰ ---
براق و مات - ۳۰×۷۰ ۹۸۰۰۰ ۱۴۷۰۰۰ ---
براق و مات - ۳۰×۸۰ ۱۱۳۰۰۰ ۱۶۱۰۰۰ ---
براق و مات - ۳۰×۹۰ ۱۳۲۰۰۰ ۱۸۰۰۰۰ ---

 

لیست قیمت چاپ عکس - سیلک سایز کوچک
 
اندازه عکس قیمت چاپ عکس (تومان) قیمت چاپ عکس روی شاسی (تومان)
شاسی ۸ میلیمتری شاسی ۱۶ میلیمتری
سیلک - ۱۰×۱۵ ۱۰۰۰۰ ۱۵۰۰۰ ---
سیلک - ۱۳×۱۸ ۱۹۰۰۰ ۲۵۰۰۰ ---
سیلک - ۱۶×۲۱ ۲۳۰۰۰ ۲۸۰۰۰ ---
سیلک - ۲۰×۲۵ ۴۰۰۰۰ ۵۳۰۰۰ ---
سیلک - ۲۰×۳۰ ۴۱۰۰۰ ۵۹۰۰۰ ---
سیلک - ۲۴×۳۰ ۵۳۰۰۰ ۷۶۰۰۰ ---
سیلک - ۳۰×۳۰ ۶۶۰۰۰ ۹۲۰۰۰ ---
سیلک - ۳۰×۴۰ ۷۴۰۰۰ ۱۰۳۰۰۰ ---
سیلک - ۳۰×۴۵ ۸۳۰۰۰ ۱۱۴۰۰۰ ---
سیلک - ۳۰×۵۰ ۹۲۰۰۰ ۱۲۲۰۰۰ --
سیلک - ۳۰×۶۰ ۱۰۸۰۰۰ ۱۴۰۰۰۰ ---
سیلک - ۳۰×۷۰ ۱۲۷۰۰۰ ۱۶۲۰۰۰ ---
سیلک - ۳۰×۸۰ ۱۴۷۰۰۰ ۱۷۶۰۰۰ ---
سیلک - ۳۰×۹۰ ۱۶۸۰۰۰ ۱۹۰۰۰۰ ---

 

لیست قیمت چاپ عکس - متالیک سایز کوچک
 
اندازه عکس قیمت چاپ عکس (تومان) قیمت چاپ عکس روی شاسی (تومان)
شاسی ۸ میلیمتری شاسی ۱۶ میلیمتری
متالیک - ۲۰×۲۵ ۵۰۰۰۰ --- ---
متالیک - ۲۰×۳۰ ۵۴۰۰۰ --- ---
متالیک - ۲۴×۳۰ ۷۲۰۰۰ --- ---
متالیک - ۳۰×۳۰ ۸۸۵۰۰ --- ---
متالیک - ۳۰×۴۰ ۹۹۰۰۰ --- ---
متالیک - ۳۰×۴۵ ۱۱۰۰۰۰ --- ---
متالیک - ۳۰×۵۰ ۱۲۰۰۰۰ --- ---
متالیک - ۳۰×۶۰ ۱۴۰۰۰۰ --- ---
متالیک - ۳۰×۷۰ ۱۵۰۰۰۰ --- ---
سیلک - ۳۰×۸۰ ۱۶۸۰۰۰ --- ---
متالیک - ۳۰×۹۰ ۱۸۸۰۰۰ --- ---

 

لیست قیمت چاپ عکس - سایز بزرگ
 
اندازه عکس جنس کاغذ قیمت چاپ عکس (تومان) قیمت چاپ عکس روی شاسی (تومان)
شاسی ۸ میلیمتری شاسی ۱۶ میلیمتری
۴۰×۴۰ سیلک ۱۵۷۰۰۰ ۱۹۰۰۰۰ --
متالیک ۱۶۸۰۰۰

۲۲۰۰۰۰

--
۴۰×۵۰ سیلک ۱۵۰۰۰۰ ۱۹۰۰۰۰ --
متالیک ۱۷۰۰۰۰ ۲۲۰۰۰۰ --
۴۰×۶۰ سیلک ۱۵۵۰۰۰ ۲۲۰۰۰۰ --
متالیک ۱۸۵۰۰۰ ۲۶۵۰۰۰ --
۴۵×۶۰ سیلک ۱۵۵۰۰۰ ۲۶۰۰۰۰ --
متالیک ۲۳۰۰۰۰ ۳۰۰۰۰۰ --
۵۰×۵۰ سیلک ۱۵۵۰۰۰

۲۳۵۰۰۰

--
متالیک ۲۰۵۰۰۰ ۲۷۰۰۰۰ --
۶۰×۵۰ سیلک ۱۵۵۰۰۰ ۲۶۰۰۰۰ --
متالیک ۲۳۰۰۰۰ ۳۰۰۰۰۰ --
۷۰×۵۰ سیلک ۲۰۵۰۰۰ ۲۹۰۰۰۰ --
متالیک ۲۸۰۰۰۰ ۳۳۰۰۰۰ --
۹۰×۶۰ سیلک ۳۳۵۰۰۰ ۴۸۰۰۰۰ --
متالیک ۴۴۰۰۰۰ ۵۳۰۰۰۰ --
۷۰×۱۰۰ سیلک ۴۶۰۰۰۰ ۶۰۰۰۰۰ --
متالیک ۵۴۰۰۰۰ ۶۳۵۰۰۰۰ --
۱۰۰×۱۰۰ سیلک -- -- --
متالیک -- -- --
۱۵۰×۱۰۰ سیلک -- -- --
متالیک -- -- --
۲۰۰×۱۰۰ سیلک -- -- --
متالیک -- -- --

 

چاپ عکس ها امکان نگهداری مطمئن و آسان عکس هارا برای ما فراهم می سازد.چاپ کردن عکس ها روش تاثیر گذار تر برای به اشتراک گذاشتن لحظات شما می باشد.همه ما عکس های زیبا و با کیفیتی داریم که برایمان بسیار با ارزش هستند.این عکس ها ارزش این را دارند که هر روز آنها را ببینیم و خاطره آنها برایمان یادآوری شود. ماندگار کردن خاطرات همیشه در مقابل قیمت چاپ عکس ، ارزش بیشتری برای ما دارد.

قیمت چاپ عکس

هزینه چاپ عکس :

انواع کاغذ های عکاسی و کیفیت چاپ ، سایز چاپ عکس که بصورت بزرگ باشد یا چاپ عکس کوچیک  ، چاپ عکس رنگی یا سیاه و سفید ، پیدا کردن قاب مناسب ، امضا و تاریخ زدن عکس چاپ شده و به دیوار زدن آن عکس و یا حتی چاپ عکس روی لیوان یا تیشرت و دیگر اشیاء نمونه هایی از لذت های بیشمار چاپ کردن عکس ها می باشد که به روش های مختلف می توان آنرا اجرا کرد. به عنوان مثال یکی از خدمات پر طرفدار در عرصه چاپ روی محصولات ، چاپ روی دفتر می باشد . با توجه به نیاز خانواده ها می توان با قیمت چاپ عکس روی دفتر بسیار مناسب برای هر دفتر یک عکس روی جلد و یک عکس هم پشت جلد چاپ کرد.

از روش های مختلف چاپ عکس می توان به چاپ عکس روی شاسی ، چاپ عکس روی کاغذ سیلک ، چاپ بر روی کاغذ معمولی ، چاپ عکس از گوشی ، چاپ عکس بصورت رنگی یا سیاه سفید و ....  اشاره کرد. که با توجه به تعرفه چاپ عکس در هرکدام از روش های بالا ، قیمت چاپ کردن عکس در هر کدام متفاوت است.  همچنین هرکدام از روش ها ویژگی ها ، مزایا و معایب خاص خود را دارند.

در ادامه بصورت مختصر ، در رابطه با قیمت چاپ عکس اتحادیه و  قیمت چاپ عکس روی کاغذ سیلک ، قیمت چاپ عکس از گوشی ، قیمت چاپ عکس روی شاسی ، قیمت چاپ عکس رنگی ، قیمت چاپ عکس آلبومی ، قیمت چاپ عکس روی کاغذ و نرخ چاپ عکس در سایز های مختلف مطالبی را ارائه خواهیم داد.

قیمت چاپ عکس روی کاغذ :

کاغذ هایی که برای چاپ عکس در آتلیه ها مورد استفاده قرار می گیرند ، هرکدام کاربرد خاص خود را دارند. کیفیت هر کاغذ با دیگری متفاوت است . از انواع کاغذ مورد استفاده برای چاپ عکس می توان به کاغذ های سیلک ، مات ، براق و متالیک اشاره کرد. قیمت پرینت عکس بر روی هر کدام از کاغذ های بالا با یکدیگر متفاوت می باشد.

هزینه چاپ عکس

قیمت چاپ عکس روی کاغذ سیلک :

این کاغذ یک کاغذ حرفه ای جهت چاپ عکس می باشد ، میزان تراکم نقره در این کاغذ بسیار بالا بوده و هنگام لمس آن ، زبری و بافت مشخص و قابل لمس می باشد. کیفیت عکس هنگام چاپ عکس روی کاغذ سیلک بسیار بالاست و از مهمترین مشخصه های کاغذ سیلک می توان نماندن اثر انگشت بر روی آن اشاره کرد و همچنین نسبت به کاغذ مات محکم تر بوده و آسیب پذیری این کاغذ از کل کاغذ های عکاسی کمتر می باشد. و بطور کلی برای چاپ عکس این کاغذ توصیه می شود. چرا که هم از لحاظ کیفیت و هم قیمت چاپ عکس روی کاغذ سیلک درلیست قیمت چاپ عکس ۱۴۰۲ ، نسبت به بقیه کاغذ ها مقرون به صرفه تر است.

قیمت چاپ عکس روی کاغذ سیلک

قیمت چاپ عکس روی شاسی :

چاپ عکس روی شاسی یکی از متداولترین روش های چاپ عکس می باشد. شما با چاپ عکس با این روش هم عکس خود را با بالاترین کیفیت چاپ می کنید و هم قیمت چاپ عکس بدلیل عدم نیاز به قاب برای عکس کمتر خواهد شد و براحتی می توانید یک شاسی را در هر جایی که بخواهید آویزان کنید.تخته های شاسی ضخامت های گوناگونی دارند و به همین دلیل قیمت شاسی عکس در هر کدام متفاوت است. به علاوه با توجه به کاغذ مورد استفاده و نوع چاپ نیز ، هزینه چاپ عکس روی شاسی متفاوت خواهد بود. قیمت عکس شاسی از کوچکترین سایز که ۱۰ در ۱۵ سانتی متر است تا اندازه های بزرگتر ، بین ۱۵ هزار تومان تا حدود ۱ میلیون تومان برای سایز های بسیار بزرگ متفاوت است .

از نظر هزینه عکس روی شاسی  ، قیمت چاپ عکس روی شاسی اصفهان در انواع مختلف همانند قیمت عکس آتلیه روی شاسی و قیمت چاپ روی شاسی بسیار مناسب در طرح ها و اندازه های مختلف و با کیفیت را ارائه می دهند.  قیمت عکس روی شاسی در رده چاپ های ارزان قیمت و مقرون بصرفه در میان چاپ های عکس قرار می گیرد.

قیمت چاپ عکس از گوشی

قیمت چاپ عکس از گوشی :

با توجه به بالا رفتن کیفیت و تکنولوژی گوشی ها ، عکس هایی که با استفاده از گوشی تلفن همراه گرفته می شوند نیز از کیفیت بسیار خوب و قابل قبولی برخوردار هستند و در صورتی که به مهارت گرفته شده باشند و واضح باشند ، برای چاپ نیز مناسب هستند و اگر نیاز به ویرایش نداشته باشند ، از لحاظ چاپ عکس قیمت مناسبی خواهند داشت. شما می توانید قبل از چاپ عکس ها با استفاده از نرم افزار های ویرایش عکس مانند فتوشاپ ، کیفیت این عکس ها را بالا ببرید و ابعاد آن را متناسب با اندازه مورد نظر خود تنظیم کنید که قیمت چاپ عکس سایز کوچک و بزرگ نیز متفاوت و قابل تنظیم خواهد بود.  قیمت چاپ عکس از گوشی تفاوت زیادی با دیگر عکس ها ندارد و مطابق با همان قیمت چاپ عکس اتحادیه محاسبه می شود.

قیمت چاپ عکس اتحادیه :

در ابتدا به لیست قیمت چاپ عکس که از طرف اتحادیه عکاسان اعلام شده نگاهی میکنیم . قیمت چاپ عکس اتحادیه ۱۴۰۲ به شرح زیر می باشد :
•    قیمت چاپ عکس ۱۰ در ۱۵ لاستر ۷۰ هزار ریال ، سیلک ۱۰۰ هزار ریال  
•    قیمت چاپ عکس ۱۳ در ۱۸ لاستر ۱۵۰ هزار ریال ، سیلک ۱۹۰ هزار ریال
برای اطلاع از قیمت چاپ عکس اتحادیه می توانید به جداول بالا مراجعه نمایید.

قیمت چاپ عکس رنگی :

عکس ها امروزه بیشتر بصورت رنگی چاپ می شوند و تعرفه ای که برای این منظور ذکر می شود ، قیمت چاپ رنگی عکس می باشد. گرچه امروزه عکس های سیاه و سفید نیز به عنوان عکس های هنری رونق پیدا کرده اند و طرفداران زیادی دارند ، تعرفه چاپ این عکس ها از هزینه چاپ عکس رنگی کمتر می باشد.

قیمت چاپ عکس پولاروید :

یکی از فریم های محبوب این روز ها چاپ عکس در قالب عکس های پولاروید می باشد .ویژگی جذابی که عکس پولاروید دارد حاشیه سفیدی است که در اطراف عکس وجود دارد. همچنین در پائین این عکس ها امکان نوشتن متن دلخواه وجود دارد. چاپ مینی پولاروید یکی از بهترین سایز های فانتزی چاپ عکس می باشد. قیمت چاپ عکس پولاروید نیز مانند سایر انواع چاپ عکس بسته به سایز عکس ها متفاوت است . 

قیمت چاپ عکس اتحادیه

قیمت چاپ عکس آلبوم :

چاپ عکس برای آلبوم از مهمترین و متداول ترین دلایل برای چاپ عکس می باشد. هر آلبوم به نوع خود منحصر به فرد است چرا که از ورای صفحات آن می توان داستانی مصور از خاطرات را آفرید .سایز عکس هایی که در آلبوم نگهداری می شوند معمولا ۱۰ در ۱۵ ، ۱۳ در ۱۸ و یا ۲۰ در ۱۵ هستند . قیمت چاپ عکس برای آلبوم در این سایز ها در بازار معمولا بین ۳۵۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان متغیر است و با این روش می توانید از لحاظ قیمت چاپ عکس آلبومی ، چاپ عکس با کمترین قیمت را انجام دهید.

قیمت چاپ عکس روی شاسی

سخن آخر

 بطور کلی دو نوع چاپ عکس داریم : چاپ پرینت و چاپ ظاهر. قیمت پرینت عکس علاوه بر اینکه از قیمت ظاهر کردن عکس بیشتر است ، در مجاورت با هوا و آفتاب خوردن هم رفته رفته کم رنگ می شوند. ولی چاپ شیمیایی یا همان ظهور عکس بدلیل عبور کاغذ عکس از مواد شیمیایی و آب ، کاملا قابل شستشو می باشند و ماندگاری رنگ خیلی بالایی دارند و همچنین قیمت ظاهر عکس بسیار کمتر می باشد و طبیعتا انتخاب هر کس برای چاپ عکس با توجه به قیمت چاپ عکس روی کاغذ a4 ، چاپ عکس بصورت ظهور بر روی کاغذ می باشد. چاپ عکس ها بصورت فیزیکی چه بصورت قاب عکس ، شاسی ، مگنت ، آلبوم ، آلبوم های آماده یا ساخته شده ، بوم و یا دیگر روش ها ، خاطرات شما را به صورتی ماندگار و در دسترس در می آورد که همیشه جلوی چشم شماست .

logo-samandehi